Старт бутона спря да работи

21 мнения в тази тема

Публикувано

При поредното зареждане на 10-ката без никакво съобщение за грешка ляв клик на старт бутона не работи.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Пробва ли  да рестартираш? Ако не стане с рестарт разархивирай и постави тези 3 папки в тази директория c:\User\<user>\AppData\Local\Microsoft\Windows\WinX.

 

 

Нова папка.rar

Редактирано от Пламен Тодоринов
0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Нямам такава папка WinX.

 

ScreenShot003.thumb.jpg.3506052aceccb805

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Създай я и постави приложените папки в нея. И рестартирай.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Направих това,което си написал.

ScreenShot004.thumb.jpg.63fec6c37efa865d

Няма ефект. Положението е същото.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Отиди в тази директория c:\User\Default\AppData\Local\Microsoft\Windows\WinX и направи всички процедури до момента.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Отиди в тази директория c:\User\Default\AppData\Local\Microsoft\Windows\WinX и направи всички процедури до момента.

В тази директория вече ги имаше тези папки. Рестартирах и отново без ефект.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Замени ли моите папки с тези от Default директорията? Защото може да има нещо счупено там от преките пътища.  

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Замени ли моите папки с тези от Default директорията? Защото може да има нещо счупено там от преките пътища.  

И това направих. Без ефект.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Отвори Powershell като администратор и постави това Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} .Натискаш Ентър и изчакваш няколко секунди. Ще ти се появят няколко грешки, но ги игнорирай. За всеки случай може да рестартираш.

1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Отвори Powershell като администратор и постави това Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} .Натискаш Ентър и изчакваш няколко секунди. Ще ти се появят няколко грешки, но ги игнорирай. За всеки случай може да рестартираш.

След рестарт всичко вече е ОК !

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Остава да почерпиш, Пламен.

1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Още нещо интересно, което има връзка със заглавието на темата, макар проблема да е бъг в Windows 10: http://www.winline.ru/news/menyu_pusk_windows_10_soderzhit_oshibku.php

Накратко, менюто от старт бутона не поддържа повече от 512 елемента. Но не бързайте да се подсмихвате - в това число влиза абсолютно всичко, което се съдържа там, включително всички програми, връзки към папки, подпапки и файлове. Резултатът - зависване на системата и проблеми с работата на програмите ;)

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Здравейте. При мен проблема е същия. Пробвах всичко написано тук но без ефект :(

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Благодаря на Пламен Тодоринов. И аз имах същия проблем и се оправи само със заместването на папките в WinX и рестарт. Порових се малко по форумите и според някой това го е причинило Avast-a. Това така ли е или ако не защо се е получило? Трябва ли да очаквам това отново да се случи? Благодаря предварително.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Отвори Powershell като администратор и постави това Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} .Натискаш Ентър и изчакваш няколко секунди. Ще ти се появят няколко грешки, но ги игнорирай. За всеки случай може да рестартираш.

Благодаря , много ! Цял се ровя как да се справя и само това помогна.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

 

Отвори Powershell като администратор и постави това Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} .Натискаш Ентър и изчакваш няколко секунди. Ще ти се появят няколко грешки, но ги игнорирай. За всеки случай може да рестартираш.

пробвах и с папките и с тая команда в пауършела нестава досега несъм работил със пауършел никога написах в компютър пауършел и открих 2 приложения в първия излизат няколко червени реда и до там а във втория излизаха червени редове(грешки) и всяка зареждаше бяха доста изчаках спряха и отдолу изписа completed (ти каво имаше предвид да ги игнорирам някаде в програмата трябва да натисна игнор ли ?????? Идеи или други вариянти дори незнм кой пауършел е правилния 20161218_102742.thumb.jpg.af84b47f93f13a120161218_102859.thumb.jpg.9c34cea777fd0d2

Редактирано от shano mano
0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

май не си го отворил като администратор.за грешките ,игнор=не им обръщай внимание

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

Не е отворен като администратор.

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Не е отворен като администратор.

аз на тия снимки ги отворих не като администратор колкото да снимам кво да правя много е кофти преинстал ще помогне ли сигорно да но исках да не стигам чак до преинстал 

 

Редактирано от shano mano
0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено

ми то каквото е трябвало да направиш си го направил,само дето не си го отворил като администратор

0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!


Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.


Вписване